În situația în care se dorește resetarea parolei de la contul dvs de client, trebuie să accesați www.sferacredit.ro și să mergeți la secțiunea Contul Meu. Dacă doriți să mergeți direct în secțiunea Contul Meu puteți accesa link-ul https://sferacredit.ro/Account/MyAccount.
Imediat ce accesați link-ul https://sferacredit.ro/Account/MyAccount se deschide o pagină în care, sub câmpurile E-mail și Parola aveți un link “Am uitat parola” pe care trebuie să-l accesați.
Imediat ce ați accesat link-ul “Am uitat parola” se va încărca o nouă pagină în care trebuie să introduceți adresa dvs de e-mail pentru a vă trimite codul de confirmare necesar pentru resetarea parolei. Atenție, adresa de e-mail pe care o introduceți pentru codul de resetare trebuie sa fie identifică cu adresa de e-mail folosită la momentul în care v-ați creat contul.
După ce ați introdus adresa de e-mail în câmpul afișat pe ecran, apăsați butonul albastru „Pasul următor”. Sistemul vă va trimite un cod de resetare parolă pe adresa de e-mail, trebuie să accesați adresa dvs de e-mail pentru a obține codul de resetare și să-l introduceți în site, în câmpul „Cod confirmare”. În următoarele două câmpuri trebuie să introduceți noua parolă, așa cum este exemplificat în captura de ecran de mai jos:
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că parola trebuie să conțină cel puțin 8 caractere, o literă MARE, o cifră și un caracter special de forma @#$.
În situația în care întâmpinați dificultăți ne puteți contacta telefonic, de luni până vineri în intervalul orar 09:00-18:00 la numărul de telefon 0314338720, prin whatsapp la numărul 0773742581 sau prin e-mail la adresa office@sferacredit.ro